2 martie 2015

doar o ( alta ) baba

Ieri a fost 1 martie !!! Am intimpinat aceasta zi alaturi de fetele mele ...punindu-ne toate 3 primavara in piept sau macar un petecutz din ea tivit in rosu si alb ! Vremea nu prea ne -a ajutat dar deja spiritul primaverii batea pe la geam asa ca am oferit martzisoare reale dar si virtuale si multe-multe urari ...toate din suflet. Sper ca nu atzi uitat de bunici, de mame, de colegele de birou, de cele cu care nu atzi mai vorbit de mult ...de prietena din copilarie al carei mail zace undeva in lista de adrese...nici de vecina care ne pindeste prin vizor ( e si ea femeie iar curiozitatea e o meteahna femeiasca ) Am incercat sa nu fiu egoista si sa nu astept nicio clipa ca primul pas sa fie facut de celalalt ( ca persoana e mai tinara, ca e de datoria ei, ca iti e subordonata si tot asa...) Daca simtim ca vrem sa facem o bucurie sa nu ne mai gindim de 2x... putem ceda primului impuls... eu asa am facut si parca m-am simtzit mai tinara si mai increzaroare ( din pacate stiu ca nu o sa ma tzina prea mult ) Nu sint adepta teoriei ca cine daruieste primeste inzecit ... nu pt asta imi place sa fac celor din jur mici bucurii (o felicitare, un ghiocel, o surpriza, un telefon, o urare ) simt in acest mod ca traiesc o zi speciala ...pt ca primavara chiar ne aduce citeva zile spaeciale !!!!!!!!!!! asa sper sa fie pt noi toate, doamnelor !!!!!!!!!!Dupa invazia de ghiocei din virtual si real sa revenim la realitatea " babelor " ( din calendar si de la meteo ) Urmeaza chiar ele BABELE si mai in joaca mai in serios o sa-mi aleg una care sa ma reprezinte cu bune si cu rele...Apoi barbatzii se vor bucura de mucenici dar si mai bine de cele 40 de pahare ...cind e vb de bautura toata lumea tzine traditzia ...Si uite asa ne trezim iar la mijloc de luna...dar sa o iau mai incet...e abea inceputul...