25 martie 2015

nasoleala

Nu e de gluma...nu e de ris...e chiar de tot plinsul!!! Ieri in tramvaiul 41 o discutzie se infiripa linga scaunul meu.Vrind-nevrind incep sa trag cu urechea ( situatzie facilitata si de faptul ca personajele discutau destul de tare ) - Sa vezi ce a patzit al meu azinoapte pe la 1.Suna telefonul, era colonelul, cica sa vina de urgentza la unitate ca e simulare de stare de razboi ...l-a tzinut acolo treaz toata noaptea si nici acum nu ajunsese acasa si nici telefon nu mi-a dat ! Daca-ai mai pomenit asa ceva!!! - Vai draga ...pe mine nu ma scoala nimeni din patul meu dupa orele de program ...nu are voie sa ma deranjeze nimeni !!! io i-am epus sefei de la obraz cind a vrut sa ma cheme intr-o duminica : femeie nu tzi-ai gasit cu mine proasta ! - Da tu unde lucrezi? - Acum nu mai lucrez de un an jumate dar cind lucram asa i-am zis ! Pare o discutzie desprinsa din dialogurile absurdului...si totusi a fost cit se poate de reala! Las faptul ca o convocare in miez de noapte nu suna deloc a bine dar...perceptzia situatziei se pare ca nu e pt toata lumea lafel...In rest pamintul se zguduie !!! cad avioane !!! mai intra la puscarie cite un fost demnitar...nimic deosebit...