6 martie 2015

clepsidra

Pur si simplu din intimplare am intilnit ieri un fost coleg...Am avut impresia ca trecerea anilor nu i-a marcat numai chipul ci si intregul trup...poate si sufletul ( din cele 2/3/5 vorbe schimbate nu ma pot pronuntza prea bine asupra acestui ultim aspect )Sint personae pe care scurgerea timpului, grijile si lipsurile sau frustrarile nu ii doboara, nu ii musca...nu ii stigmatizeaza ba chiar ii intareste !!! Altzii se cocirjeaza, se blazeaza, se transforma in niste robotzei teleghidatzi prin viatza... Din politetze, sau poate dintr-o veche simpatie, el nu m-a gasit prea schimbata ( hihihi ! ) daca asta a vrut sa insemne acel " tu aratzi fff bine "! Am vorbit de copii ( ba chiar ni i-am aratat pe telefoane ca doar de asta sintem conectatzi la tehnologie ) de servicii ( amindoi bugetari deci ne-am cam plins ) ...de profesorii care mai sint in viatza ...de cunostintzele commune... Am schimbat adrese de mail ( necesare felicitarilor de sarbatori din curtoazie ) apoi am plecat fiecare pe drumul sau...Un val de amintiri amestecate m-a podidit si inca ma apasa...poate si vremea asta indecisa de primavera / iarna ca ma uit pe geam si vad cum...ninge !