14 septembrie 2014

sint anormala?

Oare sint anormala? Ieri 13 a fost o zi de simbata atit de frumoasa!!! si eu totusi am petrecut-o in bucatarie !( de fapt mai intii la piatza cu o sacosa incapatoare si apoi in fatza aragazului) Ar fi fost o zi de plimbare prin parcuri sau prin mall-uri sau pur si simplu pe strazi...ce am facut eu? am copt ardei ! Cind magazinele gem de borcane cu tot felul de conserve imbietoare inclusiv ardeii copti cu pricina eu m-am inhamat de bunavoie la ore de stat in fatza plitei, de suportat cu stoicism caldura si de fript la degete cu fiecare intoarcere pe o parte si pe cealalta ...plus inca o ora de migala pt a-i curata si pune la borcan... Dupa toate acestea m-am simtit mai femeie !?!? In timp ce unele se simt femei cind isi cumpara o bijuterie sau o haina de blana noua eu m-am tzacanit la scufitza si mi-am regasit feminitatea cocind ardei??? e ceva in neregula cu mine ! Bineintzeles ca s-a dus la naiba oja si ca acum parul imi miroase a fum dar am o senzatie de implinire ! BRAVO MIE !!!! Sau nu??????????????????? sau de la data de 13 mi se trage ?