9 septembrie 2014

caleidoscop de toamna

Am promis ca azi scriu despre toamna ... am adus-o in sacosa mea si o voi rasturna pe masa... Sint zile de toamna care mi-au umplut plaminii de miros de crizanteme si de gutui puse in geam, de peltea ca pe vremea cind bunica mesteca la dulceturi si de pastrama ( pt care nu mai am nici dintii nici rinichii potriviti azi ) asa ca nu pot sa ma abtin chiar daca dau intr-o melancolie care nu prea ma cararcterizeaza... Nu o sa vb de vreme nici de vremuri ci de toamna pur si simplu ...este asa de frumos orasul zilele astea !!!!!!!!pina o da prima bruma...un caleidoscop de culori...si in sufletul meu de sentimente ! Cu cele rosii ma descurc, sint sigur de dragoste, nu e rosul ala de adolescenta imbujorata nici purpura de pasiune fierbinte ...e un rosu care s-a mai domolit dar atrage privirea si gindul Galbenul e sigur de gelozie ! cu asta ma descurc mai greu...nu credeam ca o sa fie atit de dificil de stapinit ...in ambele sensuri Ramin sentimentele verzi ...pe astea chiar nu stiu unde sa le incadrez !? nu e verdele crud de sentimente noi nici verdele de vara, sanatos si durabil...e un verde cam ruginit ...o fi vreun semn? Sentimentele uscate iar sint clare ...sint pline aleile de frunze si de sentimente uscate ...speram ca in sufletul meu sa le fi maturat deja ...dar, se pare ca, imi place sa le pastrez ca sa-mi tina de cald la batrinete !