19 septembrie 2014

alta mama nu mai face

Expertul Acasa.ro, consultantul in cariera Eduard Ezeanu imi arata la prima ora 3 cai sa te accepti pe tine insuti ( adica EU me mine ma ! ) " In mod paradoxal, avem tendinta de a-i accepta mult mai usor pe ceilalti asa cum sunt, cu bune si cu rele, decat pe noi insine. Cand vine vorba despre propria noastra persoana, suntem cel mai exigenti " Cu fatza lui de mormon si cu virsta mult prea frageda pt a fi " expert " in asa ceva mi-a stirnit pe loc dorintza de a-l contrazice : eu ma accept pe mine mult mai usor ca pe ceilaltzi !!!imi iert greselile ( le constientizez si incerc sa nu le mai repet dar uneori constat cu stupoare ca nu reusesc...si dau vina pe soarta ! )Ma acuz , ma judec dar ma si achit imediat pt ca sigur am circumstantze atenuante ! Sint fff toleranta cu mine insami... imi gasesc scuze si unde sint imposibil de gasit ba uneori caut vinovatzi in rindul celor din jur ! sa ies eu basma curata ! E autoconservare sau lasitate ? egoism sau automultzumire...asta sigur nu pt. ca eu sint o circotasa incurabila pina si cu mine ! Domnule draga ...decit 3 cai ca sa ma impac cu mine ( ca sint cum sint si alta mama nu mai face ) mai bine scoate matalutza din putzul gindirii o metoda de a ma impaca cu cei din jur...ca tare multa prostie e pe fatza pamintului !