16 septembrie 2014

3 ceasuri rele

Marti...3 ceasuri rele ???? Am inceput sa le numar ...la norocul pe care il am eu de obicei s-ar putea sa fie mai multe ... Deja, de cum am iesit din casa era sa alunec pe cimentul proaspat spalat, pe scari ( bine macar ca am dovada ca se spala scarile si deci nu platim degeaba ) La prima ora,la serviciu, programul de informatizare are parola schimbata ( si bineinteles pe cea noua nu o stiu... neonul da semne de oboseala si imi face cu ochiul ( in aces timp serviciul tehnic joaca table si nu poate fi deranjat )... iar cafeaua ...ce sa mai zic iar am dat-o in fiert !!!si pe halat...abea il schimbasem... Teoretic au fost 3 ceasuri rele dar am eu o vaga banuiala ca nu se vor opri aici ... in cazul meu se iau in considerare si multipli : 6, 9, 12 !!! Este o vorba pe care o stiu dintr-un film mai vechi, romanesc : decit sa ne intristam mai bine un cintec vesel sa cintam ...deci...daca tot nu am de ales ... astept propuneri !