13 septembrie 2014

blog despre nimic( uri )

Buna dimineatza cu soarele cam in ochi! ce o sa-l mai doresc la iarna ...dar asa e omul ... Urmind politica pasilor maruntzi voi incepe cu cafeaua apoi hranitul pisicii ( sau invers ) apoi cu dusul ( ca sa se mai raceasca cafeaua ) Desi am multe treburi care ma asteapta nu am chef de ele ( reminiscentze de pe vremea concediului ) asa ca nu stiu inca ce voi face in weekend ...ma las azi in voia sortzii...incep cu gindurile...ele zboara cel mai repede si pot zbura oriunde si oricit...acum bine ar fi sa se mai si intoarca altfel risc sa ramin cu mintea ratacita! Apoi o sa incerc sa zbor si eu pe ici pe colo cit mai e vremea buna...pe undeva prin natura ca tare frumoasa mai e toamna asa implinita in struguri si gutui , in gogosari , vinete si gogonele...in culori!!!poate reuseste sa ma mai implineasaca si pe mine ( nu in kg, asta ar fi o catastrofa ! ) in spirit. Pentru inceput las vorbele mele sa zboare in acest spatiu virtual...sa ajunga ele la urechile si ochii care vor dori sa le descifreze...si gindul va deveni fapta si fapta ne va defini...parca asa zice o mantra citita si rascitita pe netlog. " Sa va fie zborul plin de placere trupeasca si si bucurie sufleteasca" (aici ar merge niste emoticoane cu pupici si inimioare...zau ca da ! )Ma stradui sa fiu si eu ZEN dar ma cam trage inapoi spiritul critic asa ca raminem la clasicul " o zi buna " !!!