23 septembrie 2014

baga bani !

Aud tot mai des in jurul meu expresii de genul : " pe lumea asta totul are un pretz !!! " ...sau si mai grav : " fiecare om are pretzul lui, trebuie doar sa-l stabilesti pe cel corect!!! " Am ajuns sa evaluam totul in " cit face" si " ce valoare are" ...totul se rezolva prin negociere, prin " dau oricit doar sa..." E bine stiut sifaptul ca " time is money " La doctor propria viatza are un pretz !!! doar ca difera cit valoreaza in ochii tai fatza de cit in ai medicului ... dar si asta se poate rezolva... in cele din urma, daca mai coninua criza. o sa primeasca si bonuri de masa ... Femeile au avut un pretz inca din cele mai vechi timpuri ...asta nu mai mira pe nimeni( aici se accepta si plata in natura) ...dar am ajuns sa punem pretz si pe copii ba chiar si pe propriile organe ( pe piatza alba sau neagra ) Pina si pacatele puteau fi sterse ( de biserica ) cu un anume pretz numit " indulgentze " Cind auzim " s-a pus pretz pe capul lui " nici nu mai stim daca e de rau sau de bine dar din ce in ce mai rar auzim " eshti de nepretzuit !!!!!!!!! " Era o melodie cu " banii n-aduc fericirea/ mult mai de pretz e iubirea " aiurea ! Pina si sentimentele au ajuns sa aiba un pretz dar acestea sint de obicei ...subestimate ... Daca tot am devenit o marfa si piatza libera fixeaza pretzul sa-mi spuna si mie dracului ( Doamne iarta-ma ) cineva unde gasesc un oficiu ANPC ( de protectzie a consumatorului adica ) pt ca vreau sa depun o plingere ! PS : Ar trebui sa nu uitam totushi ca " mai devreme sau mai tirziu totul in viatza se plateshte !!! "