15 septembrie 2014

asteptari

Buna dimineatza ! Ma asteptam azi sa nu am loc in tramvai de copiii galagiosi, de parintzii emotzionatzi, de buchetele de flori...nimic din toate acestea !!! Am 2 scoli mari in cartier si nu se simtzea la prima ora ( 7: 05 ) efervescentza inceputului de an ca pina acum, forfoteala si zumzaiala de copii nerabdatori sa paseasca pt prima data pragul sau sa se revada cu colegii vechi...Am 3 florarii in preajma si nu am vazut cozi la ele...Chiar incepusem sa cred ca s-a aminat totul pt 1 octombrie cum au mai facut si in altzi ani ! Probabil inceperea festiva se face in jurul orei 10 ( mi-am zis ) asta ar explica linistea anormala din acest 15 septembrie posac.Nu mai am copii de scoala dar am prietene profesoare asa ca le-am urat un an bun si plin de " succesuri " hihihi ! Succese si bucurii si celor de aici care incep azi un nou an scolar in calitate de mamici, tatici, bunici sau profesori.De roadele muncii voastre depindem cu totzii vorba cintecului : viitor de aur tzara noastra are ...oare ???