8 septembrie 2014

DL - sfaturi

Citeam in dimineata aceasta pe mail cugetatrile sau sfaturile sau panseurile lui Dalai Lama... Am bagat in sacosa citeva si am zis sa le impart cunoscutzilor Nici prea filozofice nici prea criptice nici prea ezoterice ...de bun simt le-as putea numi ! De ex " fii blind cu Pamintul ! " suna ff frumos si m-a dus cu gindul imediat la melodia lui Michael Jackson " Earth song " Sau " o data pe an mergi undeva unde nu ai mai fost vreodata " imi place ...e un sfat demn de urmat mai ales ca la vecini ( bulgari, cehi, austrieci) este chiar mai ieftin de sarbatori ( pacat ca mi-am terminat concediul ) O fi stiut el ceva sau incurajeaza turismul de criza...cit o fi o excursie in Tibet ( all inclusiv ) Am avut insa surpriza sa gasesc si acest sfat " invata regulile astfel incit sa le incalci cum se cuvine ! " Eeee !!!!!!!!! o fi o gluma sau e cel mai bun sfat demn de luat in seama ?!!!!!!!!!!! unii deja sint experti in asa ceva ...si ce bine le merge ... si le-a mers in toate timpurile !!!