9 septembrie 2015

pe la spate

Sa ridice 2 degete cine s-a gindit la o prostie ( cum nimeni ??? numai eu am asociat aceasta propozitzie cu un gind obscen ? rusinica ! )Nu sint excitata ...din contra sint intrigata !!! E vb de infigerea cutzitului miseleste ! pe la spate !!! Zimbet larg pe fatza exersat mai mult ca sigur in oglinda … vorbe unse cu miere sau sfaturi ( de care n-ai nevoie dar sigur itzi va scoate ochii la un moment dat ca tzi le-a dat ) ... iar pe la sate planuri diabolice urzite de unul singur sau in cirdasie … ca atunci cind esti la pamint si dusmanii filfiie din aripi ca corbii ( cacofonie voita )
Am citeva astfel de cutzite infipte pe la spate si la talentul pe care il posed in a-mi face “ prieteni “ risc sa ajung in curind un arici … sau poate un taur de corida care desi e ciuruit inca e furios si dezlantzuit … deci poate face ravagii !!! Si ma mai intreaba lumea de ce am uneori ochii rosii ... de ce bat din picior sacadat sau de ce scot flacari pe nari ( metaforic ) Si ma mai intreb uneori singura de ce as face cite un macel ... de unde as incepe ... si ce satisfactzie mi-ar oferi... Un lucru e clar : astea nu sint conditzii sa ating starea ZEN !!!!!!!!!!!!!!
Ca o palida consolare am vazut ca se poarta si la case mai mari ... vezi cazul Oproiu !!! De la Cezar si Brutus pina in zilele noastre aceeasi tactica ... aceleasi urzeli ... aceleasi mizerii !!! Natura ar fi putut sa ne inzestreze cu un ochi la ceafa pt. ca cele mai mari pericole de acolo vin ! Cavalerism exista doar in dueluri unde dusmanul itzi statea drept in fatza si te privea in ochi la momentul decisiv ...Astazi cu cit esti mai in umbra e mai bine ...pt. dusmani desigur !!!