24 septembrie 2015

nasa de argint

Am primit de curind o instiintzare pe mail ( ca finii mei nu sint normali ) cum ca ar fi sosit sorocul sa fiu nasa de argint...
In urma cu 25 de ani isi uneau destinele robii lui D.zeu J si E spunind cite un viguros DA fiecare ! De atunci numai el a mai zis " da mama " la ordinele ei sau ... cind s-a mai intimplat si a mai ordonat si el ... ea a spus nu !!! si uite asa au trecut mina in mina prin viatza si casnicie timp atit de indelungat ... Pentru ca eu nu prea le am cu cele sfinte ( trecind doar pe linga biserica in fiecare zi pt ca e plasata vis-à-vis de blocul meu ) nu prea stiu cum sa ma achit ... de unde sa incep si cu ce in aceasta frumoasa dar si costisitoare indatorire ... pe linga faptul ca o sa tzin de luminarea de nasa alaturi de ex-ul ! O sa fie de schimbat verighete, de impodobit luminari, de ales buchete ... de alergat - si nu mai am chiar ( iar ) 25 de ani ! Dar si lor le revine sarcina de a-si reinnoi juramintele ( sau asta e doar prin filme ? ) Pe net pareri si pareri ... obiceiuri si tot felul de sfaturi dar cine mai tzine astazi cont de ele ???( sau numai eu sint asa de reticenta la "traditzii " )
Mi-e drag de finii mei asa ca nu pot sa ii refuz ... ma si panichez ca nu stiu cum trebuie procedat ... dar ma si linistesc ca ei sint mai dusi la biserica decit mine ... asa ca am inceput cu ce este mai simplu ( sau poate cel mai greu ) sa aleg cu ce ma imbrac ! De restul ... daca va pricepetzi ... primesc cu incredere sfaturi !