19 decembrie 2016

Mosului ( scrisoare deschisa )




Draga Mos Craciun !
:)
Te anuntz ca anul aceste nu am fost o femeie rea dar nici una  fff buna ... iar cumintzenia, de la o anumita virsta, ar fi chiar un semn de handicap !!!
Uneori cam certareatza, adesea cam circotasa, din cind in cind cam ranchiunoasa ... cam asa - cam pe dincolo ... dar daca eram altfel nu as mai fi fost eu !!!!!!!!!!!!! o stii prea bine !
De lamentat parca am facut-o mai putzin...de laudat nu am invatzat inca...
 Ma bazez totusi pe faptul ca esti un mos iertator si o sa-tzi pleci urechea si la rugamintzile mele din acest an ( pt cel care vine ) : 

# pt mama te-as ruga ff mult sa ...
# fetelor mele nu uita de ...
# cu sanatatea ar fi bine daca ...
# cu banii nu ar strica sa...
# la serviciu cit mai ...
# acasa sa traim bine in ...
# celor dragi mie cit mai mult din ceea ce isi ...
# prietenilor mei dorintze implinite si  sa le ...
# pisicutzei mele tot ce ( acum nu chiar tot ca s-a cam ingrasat )  ...
# nu-i uita nici pe dusmani, poate ... 
# in tzara dar si pe afara stii tu prea bine ce...

  Promisiunile sint tardive ... stiu ca poate nu merit ... stiu ca 10 vorbe acum un ban nu mai fac !!!!!!! totusi am sperantza ca o sa fie bine si ca nu o sa ne uitzi nici in acest an !
Te iubesc MOSULE !!!