27 decembrie 2016

cine mai poate ???






Impinsa de la spate mai mult de pisica decit de constiintza m-am mobilizat si am ajuns astazi la serviciu !
 Cu tona de caltabosi si sarmale in stomac ( evident nedigerate inca ) cu cozonacii de 3 feluri si placinta cu stafide inca in git ...m-am trezit in fatza altor mese intinse ca de, toate femeile vor sa se laude cit sint de gospodine: salata boef ( de pui ),  cirnatul sotzului ( adica manufacturat cu talent  de catre  el), piftie  de curcan  ( deja s-a interzis porcul ? ) gogonele zemoase si spirtoase...
Cum la serviciu nu e permisa  bautura ...bucatele vor aluneca si mai greu pe calea gitului iar colegele  de la care nu am sa gust macar o imbucatura se vor simtzi ofensate asa ca...
Va fi o zi grea ...nu atit profesional cit culinar ( noroc cu proviziile de Colebil si Triferment care nu-mi lipsesc din sertar )
Sa avetzi concedii minunate in continuare ( care are ! ) si zile usoare la munca ( cei ca mine ! )
 Ne vedem pe aici !
PS : si sa nu uitam de Stefanel si Stefanitza ( care este ! ) hihihi ! La multzi ani !