5 decembrie 2016

ghetutzele de miine





De 1 Iunie s-au ridicat destule voci  care au incriminat faptul ca inca ne mai credem copii asa ca nici nu indraznesc sa mai spun ca am alergat toata ziua ( cit si toata saptamina ) dupa dulciuri si mici bucurioare pt cei dragi care au depasit de multisor virsta copilariei !!! ( inclusiv pt mama )
Nu pot renuntza la ritualul de lustruire a ghetutzelor si la emotzia diminetzii de miine in care voi gasi ceva in ele !!! Ca eu voi fi cea care le va umple... va ramine secretul meu si al Sonetei ( pisica mea cea neagra). Pina si ea  va avea  o cutiutza cu somon in aspic din partea lui Mos Nicolae !!! 

In copilarie ( imi aduc amine ca ieri ) incercam din rasputeri sa ramin treaza pt a-l vedea pe Mosu' dar mereu adormeam cu sperantza insa  ca nu ma va uita nici in acest an...si nu ma uita!!! Cu trecerea anilor am continuat sa perpetuez aceasta frumoasa traditzie si bucuria parca e si mai mare cind pot eu darui, la rindul meu...
Seara frumoasa, noapte linistita ( poate chiar magica ) si dimineatza plina de bucurie !!!

Va las voua tot sacul de acadele...eu ma pastrez pt fructe ca sint la cura de slabire ! 

Un Mos Nicolae darnic pt totzi !