10 decembrie 2016

impartzialitate ...ca de...





Ieri, cind am iesit din apartament, am gasit agatzat de clantza un fluturas electoral ! De pe el imi zimbea cu senzualitate parsiva un candidat ... nici nu conteaza care ca oricum nu cunosc pe niciunul !!!
 Brusc mi-am amintit de fluturasii cu Lenutza Udrea care imi promitea ca va ridica Romania ...nu a reusit sa-mi ridice nici macar moralul ...poate daca eram barbat mi-ar fi ridicat altceva dar asa... cu mine ...fluturasul s-a irosit in van ! se pare ca si cariera ei politica...
Dar asta e alta poveste ... din alte vremuri,  cele in care era moda  bretoanelor : cel al Ebei care  a reusit sa duca pe culmi ( ne visate  nici macar de catre  ea un breton brunet fara pic de personalitate ( si nici prea multzi neuroni activi sub el dar cu un spate beton !!! ) cel blond  al Elenei,  mult mai dotat ( dar cu acelasi spate ) si sa nu uitam de cel incarcat de seriozitate al Monicai Macovei ( cu un zimbet trasat in fotoshop ca o grimasa ...care pe mine ma baga  in sperietzi ) 
Acum am ramas doar cu bretonul lui Ciolos...si acela dat intr-o parte...o carare pe mijloc ar fi aratat  mai multa  impartzialitate ... cred eu !
  Cum ii iubesc si apreciez pe totzi...nu pot face mare diferentza intre baloanele de sapun ce le ies pe gura sub forma de promisiuni electorale  si nici nu vreau sa nedreptatzesc pe cineva asa ca o sa merg miine la vot sa-i stampilez pe totzi fara partinire...

Vorba unui vecin: ma duc si eu sa votez,  baga-mi-as  votul in urna lor de hotzi !
Mi se va anula buletinu? macar nu stampileaza altul in numele meu ...