19 iulie 2015

sipevoicapeminema ...

Vremea e apocaliptica ( 37-39 de grade la umbraaaa !!!!) ... vremurile cam tot asa ( adica incinse, secate, sterpe ) Nu era suficienta aceasta canicula care miine se anuntza sa intre in cod portocaliu si in capitala ...a mai aparut si aceasta plictiseala si lehamite de aproape ca ma doare !!! Impresia e accentuata si de nesomnul din noaptea trecuta ( cauzat de zapuseala dar si de o nunta / petrecere din vecini care m-a tzinut in chiuituri pina in zori )Acum au tacut nuntasii si a inceput popa ...se vede treba ca a avut bani de difuzoare noi...asculta enoriasii slujba din balcoane ! Am vazut la TV ca strandurile ( sint 2 in sectorul meu ) au fost inchise pe seara ... nu ca mi-ar fi venit pofta de scaldat sub clar de luna dar ... ar fi fost un mod pitoresc de rotunjire a veniturilor pt. proprietarii ce le detzin. Se vede treaba ca m-a batut rau soarele in cap daca am ajuns sa-mi fac griji pt veniturile altora... Orasul e plin de evenimente in aer liber ( si nu ma refer la terasele suprasolicitate ) Vineri am fost in Centrul Vechi la Festivalul " Bucurestii lui Caragiale " ... ghinionul meu ca era Teatrul de Revista si o incropeala de mai mare plinsul : asa dans asincron ( dar care se voia profesionist ba si incitant desi era clar ca isi numarau pasii si le iesea mereu cu virgula ) n-am mai vazut de mult ... nici chiar la Romanii au talent ... Apoi un Arsinel scos de la naftalina ( si din spitale ) si niste cintaretzi care imi aduceau aminte de Festivalul de la Amara ! Azi am o invitatzie la film in Herastrau ... unde s-ar putea sa fie mai racoare dar si sa ploua ... cu tzintzari ! E clar !!! nimic nu imi convine ... nimic nu ma satisface ... deja ma gindesc cu groaza ca miine e luni !!!!!!!!!!!!!!