13 iulie 2015

n-am mai " feisbucit " de mult

Am revenit ! si nu cu mina goala ci cu cel putzin 2 concluzii in cap : 1. se poate trai si fara Facebook !!! waaau ! minune! inca pot respira, zimbi, glumi, birfi ... de data asta pe viu si in real( dar, ce-i drept, fara like-uri ) 2. am o vointza de fier daca am reusit rezista 10 zile tentatziei de WIFI-uri gratis si peste tot, de la autocar la hotel si pina pe nisipul fierbinte ( ce-i drept prea fierbinte pt a mai sta si cu ochii in mobil ... saracul incepuse sa dea eroare de conexiune ) Tineretul din preajma mea folosea la maxim privilegiul de a feisbuci la masa unde era racoare iar dulciurile imbibate in miere se pare ca nu le faceau cu ochiu in aceeasi masura cum imi faceau mie ! Am vazut si un temerar cu tableta pe salteaua pneumatica in mijloc de mare iar altul chiar cu laptopul pe genunchi si picioarele in piscina in timp ce in jurul lui copilarimea se balacea stropind in toate partzile cu apa ... oare s-a inventat si laptopul acvatic ???( si eu n-am aflat ?! ) Asta nu inseamna ca, odata intoarsa acasa, nu revin in fortza la socializarea virtuala si la bloguri ... o dragostea adevarata nu se uita niciodata ! Nu m-am intors numai cu cele 2 concluzii ci si cu niste kg in plus ... iar waaau ! desi le anticipasem parca realitatea ma deprima usor mai mult decit ma asteptam ... cine a inventat all inclusiv-ul asta ori era somalez ori fomist ori sadic ! Intorcindu-ma la Facebook si aruncind un ochi pe ici pe colo ... lumea e in concedii sau asteapta sa plece ... deci acalmie sau poze si strimbaturi de sezon ! Revenita la cele inconjuratoare in real am observat ca Grecia s-a potolit ... Ponta s-a barbierit ... salariul ( pe care il iau miine ) nu s-a marit ... deci nimic nou sub soare ... care soare e mult mai pacatos la noi la 30 de grade decit cele 40 pe care le-am indurat eu cu stoicism dar si cu ceva mai multa relaxare ( deh ! caldura uscata ! ) Recitind cele scrise observ ca mi-am cam iesit din mina ... sper sa-mi revin ! a fost un blog de acomodare ...