16 iulie 2015

cum sa tragi ( in ) tzeapa

Nu va fi vorba de celebrele tzepe ale lui Vlad Dracul cunoscut si sub numele de Țepeș apoi Contele Dracula ... folosite impotriva turcilor dar si a propriilor boieri. E vorba de arhicunoscutele ( pe la noi ca si pretutindeni ) tzepe in sensul de pacaleala / frauda !!! si de turcii din vremurile noastre. Grupul cu care am fost in concediu a vtut sa profite din plin de ofertele statziunii ... inclusiv de o trecere peste " balta " in insula Rodos . Zis si facut numai ca ... ofertele erau multiple ... Prima a venit din partea agentziei de turism cu care venisem ( nu dau nume desi ar cam merita ... asta nu in sensul laudativ ) si anume de 60 de marafetzi ! Oamenii cu bani ( sau doar cu ifose ) au marsat imediat! Noi ... plebeii ... am zis ca e mai bine sa facem mai intii un studiu de piatza ... si bine am facut! Prima strigare 45 ! deja era altceva ... apoi 42 ! eeee incepe sa imi placa sa negociez ... ultima strigare 40 si o super oferta de un party seara pe un vas ( dansul gratis, bauturile contra cost ) Evident ca am batut palma ... evident ca am platit si ca totul aici e pe incredere ... intr-un tirziu a venit si o factura ... Am fost in excursia dorita ( nu mai mentzionez ca intilnirea la autocarul care ne-a dus in port era la 7:30 iar el a venit la 8 : 10 dindu-ne emotzii si palpitatzii ... dar, pina la final, totul a decurs OK ) A2a seara urma sa profitam de bonus ... Ne-am ridicat de la mese cu burtzile mai goale ca sa pice bine toaletele, barbatzii au injurat printre dintzi pe doamnele care i- au obligat sa poarte pantaloni lungi, ne-am parfumat, me-am rimelat, ne-am motzat si iata-ne gata de petrecere ... TZEAPA !!! Apare si turcaletzul intr-un tirziu ( calarind o motoreta cu o super-blonda ...probabil rusoaica ) si ne abureste, sau macar incearca ( cu engleza lui stirba ... cu un ceai si o invitatzie la o narghilea ) cum ca vasul are probleme si ca petrecerea se amina peste 3 zile . Unde esti tu Țepeș Doamne ??? Acum tineretul ar fi fost de acord cu aminarea dar partea trecuta de o anumita virsta a mirosit repede tzeapa asa ca am preferat sa petrecem seara in bazar si sa nu ne mai necajim fara rost ca oricum scosesem excursia la un pretz mai ieftin ... fapt pt care grupul de grandomani ne-a urit tot sejurul. Si uite asa m-am simtzit, pina si in concediul din Turcia, ca ... acasa !!!!!!!!!!!!!!