30 iulie 2015

maktub

Nu am mai citit de mult o carte ! Exista si o explicatzie pt asta ... ochelarii !!! de cind a trebuit sa-i port mi-a disparut si apetitul pt citit ( mamaaaaaaaaaaa si ce apetit aveam pina de curind ) Cu ei pe nas nu mai potzi sta relaxat sa citesti in diverse pozitzii ... vara itzi transpira pe nas ... se mai si aburesc ... offf ! unde esti tineretze ??????????????? La asta se mai adauga si pretzurile, uneori aberante, la care se vind autorii care chiar merita cititzi !!! Am primit o tableta si ma chinui sa citesc cartzi electronice ... neeeeeeeeeee ! nu simt placerea atingerii paginilor, mirosul tiparului, coperta care sa-mi ramina in memorie prin grafica ei inspirata sau mai putzin inspirata ... semnul de carte cu care sa-mi jalonez avansarea in poveste ( am cumparat din Turcia pt. fetele mele-care au mostenit placerea cititului de la mine- si pt. prietene niste semne de carte artistic impodobite ) Ramin clar o cititoare de carte cu file ! mai rar dar batrineste... Ani in sir am facut cadou cartzi ... am primit cadou cartzi ... am apreciat pe cei care au in casa o biblioteca plina de cartzi nu de bibelouri. Imi aduc aminte cu nostalgie de faptul ca eram printre putzinii din clasa care asteptau cu nerabdare " lista de lecturi suplimentare " pt vacantza ( o adevarata corvoada pt ceilaltzi colegi ) sau cum citeam seara, la culcare, fetelor mele, povesti atit de frumoase ca le stirneam interesul nu somnul ... sau de anii de studentzie cind cartzile bune se dadeau pe sub mina iar placerea de a le citi se accentua mai ales in sesiune ( cind, teoretic, nu aveam timp decit pt lecturarea cursurilor ) De ce ma pling acum ??? pt ca m-am lovit de citeva ori de intrebarea : "Ce carte ai citit ultima data " ??? parca eram la completarea Oracolului din adolescentza sau la un test de inteligentza gen " Te pui cu blondele " De raspunsul ( favorabil sau nu ) depindea daca sint sau nu bagata in lista ( elitista ) de prieteni a persoanei X !!! Sint de acord ca, pt a lega o prietenie, fie ea si virtuala, e nevoie de niste puntzi de legatura ... ca o carte ar putea fi una dintr aceste puntzi dar... sa nu exageram ... ca nu e nici locul nici momentul ... Uite EU nu am mai citit NIMIC ! asa ca astazi sacosa mea e plina de cartzi necitite ( cumparate si doar puse pe raft ...sa am ce sterge de praf ) !!! Nu o sa mor de rusine ci doar de ciuda ... ca nu mai am ochii de alta data si ca inca nu m-am adaptat ( sau updatat !!! ) la tehnologia E-book ! In plus zgiitul in ecranul calculatorului ma va face in curind sa-mi schimb iar ochelarii ... altzi bani ... alta distractzie ...