14 februarie 2017

dragosteala


 
 
 
Astazi e  marea dragosteala ! deja o afacere profitabila ca sentimentele mai pot sa astepte  ! Inimioarele dulci de ciocolata sint deja perimate…luminarelele parfumate si pernutzele sint date uitarii…medalioanele cu jumatate tu / jumatate eu sint lasate pt 8 martie…acum e vremea noului si a imaginatziei fara limite!

# pisicutza mea o sa-tzi ofer niste sosete cu inimioare pe talpa …tot imi calci tu zilnic dragostea in picioare !

#  iepurasul meu o sa primesti niste boxeri cu inimioare ca tot ai inima in pantaloni !

#  iubirica am luat niste inimioare de inghetzata…lafel ca sufletul tau de iceberg !poate asa o sa reusesc sa-l topesc !

#  eu itzi ofer niste forme de silicon ( fara aluzie la cel pe care il portzi la sini )  pt briose inimioara ( mai ai retzeta aia de la mama ? )  … sau mai bine niste gogosi...ca tot mi le “ vinzi”  zilnic !

# ar fi buna si o supa in care plutesc inimioarele tuturor femeilor /barbatzilor din viatza ta ... si niste hamburgeri inimioare ... ca tot imi pui inima pe jar !

Pt iubirile la virsta a3a : dragostea mea de-o viatza am gasit un termofor in forma de... inimioara …sa te incalzeasca el in lipsa mea...cind eu voi fi rece ! ( asta suna macabru )

Nu vreau sa supar romanticii, poetzii sau visatorii dar trebuie avuta in vedere si vb romaneasca “ dragostea trece prin stomac “ sau mai corect spus " si prin el" In acest context cel mai inspirat cadou de #Valentinesday mi s-a parut cutia de nuggets in forme de inimioara ! impaca si sufletul si stomacul…si utilul si placutul ...si foamea trupeasca  si cea din stomac.
 Ce poate fi mai romantic decit o masa gustoasa asortata si cu luminarele parfumate pe o canapea cu pernutze … tu numai in sosete…el numai in boxeri ( evident toate cu inimioare ) dupa o masa copioasa cu schnitzel inimioara...si o felie de lamiie sa mai taie greatza ... lasind la final inghetzata ( inimioara cu capsuni ) sa se topesca pe o zona fierbinte…eeeeeeeeeeeeee ................

 Iubitzi-va acum si, de ce nu, mereu !