16 ianuarie 2017

praf in ochi






Ochisem de saptamina trecuta,  la un magazin de linga serviciul  meu ( o sa-i dau si numele ca prea m-au enervat, deci Ger Mag ) o gecutza dragutza. Pretzul de 300 lei parindu-mi-se cam exagerat, si stiind ca vin marile reduceri,  am hotarit sa mai astept putzin.

Astazi magazinul afisa pe toate geamurile “ Reduceri de (  pina la )  50 % “  asa ca intr-un suflet am mers la raionul de geci. Aici ma astepta o mare minciuna si anume pe eticheta o bulina galbena cu 50 % redus… si un uimitor pretz de 250 lei.  Cu bruma mea de matematica ( cred ca de a. V.a ) am socotit ca geaca cu pricina ar fi fost cotata initzial la 500 lei ceea ce, cu o saptamina inainte, nu  vazusem !

 Ma incumet  sa deranjez o domnisoara de la raftul alaturat care butona tacticoasa niste SMS-uri si o intreb daca reducerea de 50 % se va aplica direct la casa . Ofuscata imi raspunde cu ochii inca in mesaje ca marfurile sint deja reduse.

-         - Pai cum domnisoara? De la 300 la 250 vi se pare corect?

-          -   Dar cit voiatzi doamna? 300 fara 50 nu fac 250 ???????????

Mi-a luat maul…ce sa mai spui la o astfel de matematica imbatabila…discutzia oricum nu isi mai avea rostul asa ca am parasit intristata magazinul bombanind la adresa domnisoarei, a patronilor si a protectziei consumatorilor care ar trebui sesizata si nu in ultimul rind  a noastra ...ca acceptam acest praf in ochi pt freieri !!!
Spor la chilipiruri  poate avetzi mai mult noroc !