11 ianuarie 2017

innametzeala !!!!




Am vazut,  in aceasta splendida dimineatza de iarna bucuresteana, o faza de risul curului ( ca sa ma exprim ca o adevarata doamna adaptata la niste adevarate vremuri de kkt.) Asta presupunind ca imi mai arde de ris dupa ce am asteptat 45 de min la capatul lui 41 pina s-au hotarit sa bage pe sine o masinarie cu o perie rotativa care a coafat neasteptat  de eficient zapada !!!
Norocul meu ca, urcind de la capat, am avut si loc pe scaun si caldurica sub fund,  asa ca imi permiteam sa admir peisajul de poveste ( cam horror ) in ritmul de mers al melcului.
Cind ce sa vezi ?! In mijlocul unei  intersectzii principale din Dr. Taberei se impotmolise ditamai utilajul de deszapezire . Soferul arunca cu naduf, pe geam,  chistocul de tzigara...isi trage constiincios fesul pe scafirlie si coboara  apucindu-se tacticos sa curetze lama plugului cu ...spaclul !!!!!!!!!! pina la prinz cred ca o dovedeste!
Ajunsa intr-un final  la institutzia mea (  dupa aproape 2 ore si jumatate de excursie ...vb unuia din tramvai : ajungeam la Brasov ) asist in curte la alta scena hilara: o doamna cu o masina mititica pt asemenea zapada se rastea de mama focului la portar ca de ce nu a deszapezit trotuarul pt ca ea nu are unde parca .
EA : - Unde vrei dom'le sa las masina ?
EL : - Acasa !
Asa ca am intrat pe poarta locului de munca cu zimbetul pe buze ... si sper ca citirea acestor rinduri sa vi-l aduca si voua !