17 ianuarie 2016

prea mult alb ...nu ma bagatzi in seama







Azi ninge ...
Nu ar trebui sa fie de mirare ( e inceput de ianuarie ) si totusi ... in urma cu citeva zile aveam + 15 grade !!!
Si ...dupa cum spuneam ... ma dor ochii de la albul asta curat si sincer ... care acopera toata murdaria si imperfectziunile din jur ...din pacate nu definitiv ! 
 Pot sa se ridice troiene intregi peste  masini, peste pomi, peste strazi, peste oameni ... sufletul meu tot fierbinte ramine ... si le-ar topi intr-o clipa ... de visare si  dor !!!
Nu e dorul de cineva anume ci  pur si simplu ( cum pura si simpla e si ninsoarea ) e dor de viatza ( o alta viatza ), dor de duca ( mereu calatoare... survolind si savurind  frumusetzile lumii ), dor de a face ceva extraordinar, de a iesi din tipare si din monotonie !!!!!
Ninge cu fulgi viscolitzi si fiecare fulg imi aduce aminte cit de efemeri sintem si cit de mult ar trebui sa apreciem ( si din aceasta cauza ) clipa ...
Pasi indiferentzi si rotzi in viteza vor intina imacularea asta superba si ma voi trezi ca am visat... cu ochii larg deschisi ... inca odata !!!!!!!!!!!!!!! 

 Nu sint poet nici filozof nici pictor...sint doar o femeie ce priveste ( ce-i drept din casa ) cum ninge !in fatza mea, pe birou, cafeaua neagra s-a racit...  pisica neagra doarme pe calorifer ...tastele negre ale laptopului imi incita degetele ... poate toata visarea aceasta s-a datorat contrastului !