19 ianuarie 2016

Bucurestiul meu iubit ( vorba cintecului, ca altfel...)



 
Va iubesc bucuresteni !!!!!!! te iubesc Bucuresti !!!
M-am spalat pe ochi si pe dinti cu o apa calda care ( surprize - surprize  !!! ) era  mai rece decit apa rece ( vorba bancului ) si stau doar la et 3 ...nu mai pun la socoteala ca apometrul rosu mergea ca o morisca si o platesc la cit nu face !!!
Dau sa ies din bloc de dimineatza si alunec pe un ghetzus de toata frumusetzea !!! in loc sa dea zapada de linga scara colocatarii mei au aruncat 3 cani de apa sa aiba copiii patinuoar  ...ca doar e iarna si merita sa se bucure si ei !!!! mai ales ca  ieri scolile au fost inchise !


Ajung la tramvai ... alta bucurie : nimeresc in plina Siberie :  scaunele bocna ... geamurile cu superbe flori de gheatza ...o dantela nu alta !!! 2 dintre ele surprinse de inghetz deschise ...numai cu apa fiarta le mai poti inchide la loc ... norocul meu ca am caciula si fularul groase !

Arterele secundare  ( ce sa mai vorbesc de trotuoare !!! ) sint inca inzapezite si asa vor sta precis pina cind vor deveni marile  lacuri din cauza canalelor infundate... 

Singura satisfactzie a fost aceea ca "organele " ( de ordine ) dirdiiau virtos sub sepci in fiecare intersectzie !

  Ajung la birou cu gindul ca macar aici o sa-mi fie bine !!!! eeeeeeeeee vise ! tehnicianul ambiental ( adica femeia de serviciu ) are trecut in fisa postului sa aeriseasca incaperile fie vara fie iarna ...asa ca ma loveste in fatza aerul curat si fresh al gerului de - 14 grade 
Pe seara iar o sa orbecai pe stradutzele din cartier la care becurile sparte nu au mai fost inlocuite de asta vara ( cind au luminat in plina zi probabil concurind soarele )
Si este abea mijloc de ianuarie ....
Domnule primar ( ala de te lauzi in felicitarile trimise  de Craciun si de Paste )  dar mai ales voi vecini si nevecini...cind o sa ne trezim ca iarna nu-i ca vara ????


PS : O explicatzie ar fi ca azi e martzi dar parca mi-au iesit la numaratoare mai mult de 3 ceasuri rele ...