5 ianuarie 2016

busuioc mai busuioace






In dimineatza aceasta ningea ca in tineretzea mea .Desi a trebuit sa inot prin nametzi ( evident ca nimeni nu daduse zapada de pe asfalt ) mi-a placut ! Mi-am amintit de adolescentza ... cind inca mai visam sa-mi apara ursitul pe un cal alb (  cum vazusem eu in filmul " Fata fara zestre " - generatzia mea il stie ...ceilaltzi ar trebui sa il vada ) Pe atunci ritualul de ajun de boboteaza era plin de mister si circula din gura in gura ( soptit ) nu era gugalit de pe net ...
Asa ca ...m-am hotarit din mers :
 
Astazi tizn post negru.( dupa cit am mincat de sarbatori nici nu e greu )... ma spal la 12 noaptea cu apa neinceputa ( asta o sa fie mai dificil, la chiuveta exista riscul sa o inceapa cineva de la un alt apartament si m-am ars ...in definitiv cineva trebuie sa fie de vina )... maninc o turta sarata de faina cu apa ( coapata la cuptotul electric Moulinex primit de Craciun)... aprind o luminare de ceara curata de albine ( pacatul celei de la biserica daca m-a mintzit ca e ceara curata nu de la reciclari ...ca le stiu obiceiul )... pun busuioc sub perna (evident sfintzit, evident de la sursa ...am cerut pt fetele mele si noroc ca ele m-au refuzat zicind ca si-au gasit jumatatzile ) ...spun o rugaciune ( mai intii sa o gasesc pe net ... sper sa fie de legare nu de dezlegare de inimi )...dorm ( la cit de agitata si lihnita sint...dorm ! ) ...obligatoriu visez ca cineva imi aduce un pahar cu apa.( la ce sete imi este dupa turta !!!!) ... eeeeeeeeeeeeeee acela va fi ursitul ! Cum  am eu " noroc " in chestii dintr-astea ...precis nu o sa-mi fie sete sau si mai rau o sa am insomnie !!!

Ritual pagin ( dar oarecum incurajat de biserca )  visatul ursitului in noaptea de boboteaza  infierbinta inca inimile tinerelor domnitze dar si mintzile inca doritoare ale celor mai tecute de prima tineretze ...iar daca ritualul da gres...tot Facebook-ul e de baza ...sau Sentimente.ro !!!!!!!!!!!!!!