11 ianuarie 2015

solidaritate

Am solidarizat cu colindatorii zgribulitzi in ger deschizindu-le usa si deschizindu-mi portofelul... Am solidarizat cu Boboteaza admirind ( sau nu ) tenacitatea celor care au stat ore in sir pt a primi stropii sfintzitzi ( si sperantza de o viatza mai buna... fix de a2a zi ) Am solidarizat de Sf. Ion cu mii de mesaje ( doldora de pupici si sampanie ...dovedind, daca mai era nevoie, ce generos e omul in virtual !!!) ba am profitat din plin si de dulciurile din tratatzii ( propunindu-mi in gind, cu fiecare noua imbucatura, ca de miine o sa incep sa slabesc ) Am solidarizat ( sau nu ) cu Charlie ! Aici mai aveam putzin si declansam un razboi mai patimas decit Jihadul ( dezbatind cu intolerantza despre tolerantza si cu incrincenare despre ingaduintza, ca de ...ipocrizia e in floare pretutindeni ) Acum cu ce ne vom mai umple timpul ( si implicit paginile de Facehook )??? Sint absolut convinsa ca vom gasi iar ceva demn de sharuit si laikuit cu prietenii asa ca nu-mi fac griji. Pt mine incepe o saptamina destul de aagitata asa ca voi fi prevazatoare si imi voi da motoarele la " ralanti"...Astazi voi pleda cauza mea si dreptul meu de a lenevi cu o carte sau o telecomanda in mina...sau poate, pt ca se anuntza o zi oarecum " calda " cu 11 grade in termometre si ceva pofta de viatza in suflet, o sa imi adaptez programul la oferta si inspiratzia de moment !!! in tot cazul voi pleda dreptul meu de a face nu ceea ce trebuie ci cum ma taie capul!!! Cine se solidarizeaza cu mine ?!