13 ianuarie 2015

azi 13

Aceasta zi de martzi 13 mi-a blocat mintea !!! Evident ca am inceput-o cu o pisica neagra care mi-a taiat calea ...o face zilnic de 100 de ori /zi cind cerseste atentzie, mincare, iubire sau pur si simplu ii stau in drum. Apoi era sa alunec pe scarile proaspat spalate cu un mop mustind a detergent...macar mirosea frumos! In fatza blocului acelasi derdelus ( ieri ma bucurasem ca incepuse sa se mai topeasca dar peste noapte s-a facut sticla special pt martzi 13 ) Am prins din mers tramvaiul( inghetzat ) poate daca il asteptam pe urmatorul era incalzit...dar de...La serviciu am reusit ( pe cuvint ca nu fabulez ) sa ard sigurantza cu un termoplonjon care a facut flama...partea buna e ca nu m-am curentat ! E abea ora 10 si am in fatza inca 14 ore de martzi 13 ...Nu imi e rusine sa recunosc faptul ca sint superstitzioasa chiar daca, de multe ori, am auzit ( pe la spate sau chiar verde in fatza) ca e echivalent cu prostia! Nu fac un titlu de glorie din asta nici nu incerc sa gasesc prozelitzi dar sint cum sint si alta mama nu mai face ...De multe ori m-am ghidat dupa semen si presimtziri ilogice si inexplicabile si NU am gresit ba am scapat basma curata din situatzii aproape insurmontabile...creada lumea ce-o vrea ! Deci azi martzi 13 o sa stau incordata ca un arc cu toate simtzurile ciulite... cine zicea ca daca astea doua se pupa e zi cu noroc ?!