5 ianuarie 2015

pacatoasa

De sarbatori am facut curatzenie in bar ...am mai sters de praf un pahar ( poate imi vine un musafir ) am mai numarat sticlele de visinata, afinata, tzuica...am mai ordonat frumos vinul si sampania ...am pus whisky-ul la vedere... Pe rindul al 2lea am dat de 3 sticle de marimi diferite cu " apa sfintita" sau " aghiasma" ...noroc cu etichetele care imi aduceau aminte cit de pacatoasa sint . In zilele acestea ( binecuvintate ) lumea se imbrinceste sa faca rost de o sticla cit mai mare cu apa sfintita ( pt ce ??? mi-am pus mereu intrebarea) Nu neg faptul ca pt unele persoane acesta aghiasma chiar ajuta ( desi in minuni nu prea cred ) poate gindul ca ajuta conteaza in definitiv dar .... nu sint in masura sa judec eu pe nimeni! Ca sefa am avut privilegiul sa primesc ( cu diverse astfel de ocazii ) cite o sticla din licoarea pt care altii si-au rupt si hainele ca sa o obtzina ...am primit-o rusinata pt ca nu o meritam dar nici nu doream sa ranesc sufletul credincioasei care spera ca imi face o mare bucurie...si asa m-am trezit eu in bar cu 3 sticle ( cine mai stie de cind ) cu care nu stiam ce sa fac ...parca nu eram destul de atee sa le arunc dar nici destul de habotnica sa beau sau sa stropesc prin casa cu ea ...am decis sa ud florile ...va fi un experiment...sa vad daca vor creste mai viguroase sau se vor usca ...ramine de vazut ...Dumnezeu stie ...................................................................................... Ajunul Bobotezei................................................................................................................ Astazi tzin post negru( dupa cit am mincat de sarbatori nici nu e greu )...ma spal la 12 noaptea cu apa neinceputa ( asta o sa fie mai dificil, la chiuveta exista riscul sa o inceapa cineva de la alt apartament si m-am ars )...maninc o turta sarata de faina cu apa ( coapata la cuptotul electric Moulinex primit de Craciun)...aprind o luminare de ceara curata de albine ( pacatul celei de la biserica daca m-a mintzit ca e ceara curata nu de la reciclari )...pun busuioc sub perna (evident sfintzit, evident de la sursa ) ...spun o rugaciune ( mai intii sa o gasesc pe net )...dorm ( la cit de agitata si lihnita sint...dorm ! ) ...obligatoriu visez ca cineva imi aduce un pahar cu apa( la ce sete imi este dupa turta !!!!) ... eeeeeeeeeeeeeee acela va fi ursitul ! PS: nu hulitzi...nu datzi cu piatra...trebuia sa incerc...nu puteam sa ratez...