22 ianuarie 2015

barbatul visurilor ( viselor ) mele

Am citit ades fraza : " Barbatul visurilor mele este doar cel pe care il iubesc " !!! Ce frumos!!! ce romantic !!! oare e si adevarat ??? intr-o viatza de om e imposibil sa nu-tzi mai zboare visul si in alta parte... Cind eram mica eram indragostita de ...Besoiu ( sper ca nu ride nimeni de mine ) !!! tremuram de emotzie cind il vedeam ( evident la TV ) ... ma si intreb acum cu stupoare ce puteam oare sa gasesc la el ??? Apoi am facut o mare pasiune pt Repan ...ce ochi frumosi si umezi si romantici !!! sa lesin de placere ....era la moda prin filmele de epoca si il vedeam asa de chipes si de viteaz !!! In liceu il iubeam la disperare pe Alain Delon ...la asta aveai ce iubi !!!!!!!!! de la "Ghepardul" sau " Rocco si fratzii sai" la" Zorro " apoi seria politzistului rebel...sau mai la batrinetze Frank Riva ...mereu un cuceritor desi ca joc actoricesc a fost depasit de multe ori de altzii mai putzin frumusei ...eu tot pe el il iubeam ! tot in ochii lui albastri ma scaldam in vise ! ( era la moda si melodia cu " Blue eyes " ) In acea perioada a venit si vremea iubirilor adevarate dar in patul meu feciorelnic tot pe actorii mei preferatzi ii insotzeam in aventuri supranaturale sau romantice ...evident in vis . Apoi mai erau personajele din romane pe care mi le imaginam dupa bunul plac ( ce noroc au fetele din ziua de azi cu eroii de telenovele...nu le mai este solicitata imaginatzia ...nici lectura ) In facultate l-am iubit pe Baniciu ...practic cei 4 ani i-am petrecut cu el si melodiile lui de iubire ...tocisem casetele cu " Esarfa in dar " si lalilalilula ...doamne ce au trecut anii si peste el ...si peste mine ... ( s-a insurat de curind cu o tinerica...deh! chestiune de gust ) Acum fiecare cu visele lui ... uneori se mai si implinesc ...mereu ale altora ... Au urmat apoi George Clooney, Richard Gere, Banderas, Clive Owen ba chiar Ricky Martin ( ceea ce dovedeste ca eram cam inconsecventa ) Au fost si perioade cind nu am mai visat la nimeni si pe nimeni ...nu pt ca devenisem brusc mai realista ci doar mai ocupata... nu pot spune ca au fost perioade de vis ...NU ! Acum, de ceva vreme, visez iar ( uneori si cu ochii deschisi ) ...chipurile sint mai confuze / difuze si uneori, cum se intimpla in vise, zici ca e cineva dar imaginea e a altei persoane...Freud ar avea multe de comentat aici !!!!!!!!!!!!!! Nu imi mai creez tipare si nici idealuri de barbatzi ( ideali ) pt ca nu exista ( fara ofense !!! ) prefer sa visez tipologii : barbatul tandru ( sau poate durul ) vesel ( sau sarcastic ) gospodar, puternic,seducator, ingrat, dominator.... Voi astepta, probabil la nesfirsit, pe acel barbat al visurilor mele ...greu de definit...greu de gasit... cu 100 de calitatzi si niciun defect ...deci, cel mai probabil, inexistent !!!!!!!!!!!!!!!! ............................................................................................PS : Cert e ca nu am visat niciodata la super-eroi...deci nu o sa incep sa o fac acum chiar daca e in trend ! cel putzin asta e clar !