5 ianuarie 2015

EU muncesc, tu muncesti, el / ea munceste deci...noi muncim !

E prima zi de munca pe acest an 2015 !!!!!!!!!!!!!!! ma refer la serviciu ca pe acasa am mai bagat un aspirator, o tava la cuptor, o masina de spalat in priza... Rezonabila zi , lejera, reconfortanta ...numa buna ca sa-mi trag sufletul dupa alergatura din ultimele saptamini... Stau la birou cu colegele, rontzaim covrigi de Buzau, spargem nuci ( cu usa ...norocul nostru ca nu au pus inca termopane ) vorbim de cum ne-a iesit piftia si ce programe proaste ( parca ar mai fi o surpriza )au dat de sarbatori la TV ! Totusi parca mai lipseste ceva ...un vin fiert ar fi perfect, cu scortzisoara si felii de mar...( tot nu a avut timp sa se incalzeasca laboratorul dupa zilele de centrala oprita ) dar... regulamentul interzice !!!! o sa ne consolam cu o cafea aromata, tare si neagra!...Simt totusi lipsa acuta a ceva nedefinit... Citesc mail-urile( rid, pling, ma ingrozesc ) Numai calendare cu femei "indecente" dar seducatoare !!! vreau un calendar cu barbati indecenti ! unde este ??? restul mesajelor cer bani pt operatzii irealizabile sau pt animale pe cale de disparitzie...horoscoape pe intregul an ( sa stii din timp ce si pe unde te doare - la inima sau la buzunar )sau retzete aiuristice de slabit in 5 zile cit altele in 5 ani ! Mai beau o gura de cafea ca sa-mi limpezesc mintzile si sa sterg din gind calendarul cu "chippendales" pe care nici in acest an nu mi l-a adus Mosul...si fusesem cuminte ( macar cit pt o armata de musculosi ) si caut ce-mi lipseste ... Familia imi e sanatoasa...pisica nu a racit pe balcon nici nu s-a stresat prea tare de la artificii...scumpirile nu si-au aratat coltzii inca ( ba din contra ! vin " fenomenalele " reduceri ) prietenii m-au colindat... Probabil sint nevoia de ...dragoste !!! Astept ca Universul sa se puna in miscare ...pina atunci ma pun eu 2-3 pasi pina la oficiu sa mai fac o cafea ( asta s-a racit de atita vorba lunga si vaicareala)