24 ianuarie 2015

o zi nashpa rau

Ce usor poate intra omul in depresie !!!E suficienta o problema de sanatate ( poate fi chiar minora dar care in mintea persoanei vizate ia amploare )sau o problema de viatza ( poate fi chiar banala dar care sa ajunga insurmontabila pt tine ) O vorba prost plasata poate umple paharul...o vreme cetzoasa poate influentza psihicul ( care si asa se clatina ) si uita-te cum ai ajuns disperat sa privesti dupa un punct de sprijin...care parca nu e nicaieri...ba mai itzi fuge si tot pamintul de sub picioare ... Cam asa ma simt eu azi...Nu vreau sa dezvolt cauzele ...nu stiu cum sa rezolv efectele...iar vremea asta mohorita nu ma ajuta cu nimic ba imi mai amplifica si o durere de reuma...Am impresia ca ideile mi-au amortzit...sinapsele sint distruse ...ca solutziile se bat cap in cap...ca peretzii se apropie sa ma striveasca...si nu am nicio putere !!! Sint genul de om pragmatic pe care numai rezolvarea problemelor ma mai scoate din stare dar...putzina sperantza poate sa pilpiie la orizont sau la capat de tunel !!! Nu sint adepta paleativelor care sa ma faca sa uit dar ...un pahar de vin rosu n-ar strica ( mai pe seara ) Sint genul de om pe care rugaciunile nu il salveaza pt ca mi se pare nedrept ce mi se intimpla dar...o sa incerc sa-mi spun pasul la stele...la copaci...la ceruri...poate ma aude cineva ! Sint genul de om realist dar... o minune nu mi-ar strica !!! In asemenea cazuri ai nevoie acuta de un prieten...de o imbratzisare...de un umar pe care potzi sa plingi sau sa te plingi linistit...poate si de un sfat... Momentan rezolvarea nu vine...e undeva...acolo ...in ceatza...sper ca exista...trebuie sa existe...nu-i asa ? altfel...