6 ianuarie 2015

profanare ...pe luna plina

Imi propusesem sa-mi visez ursitul! Toate bune si frumoase ( chiar daca stirnisem niste controverse pe seama virstei mele cam inaintate pt astfel de vise erotice ...nimeni nu-i perfect ) Am rezistat eroic pina in jurul orei 22:29 cind, ca din senin, am simtzit nevoia de o schimbare asa ca : in loc de spalarea pe fatza am umplut cada cu apa fierbinte si, pt ca tot trebuia ceva neinceput am dezvirginat un flacon de saruri de baie cu arome marine...si un spumant cu levantzica! Am aprins apoi si luminari ( nu una ci mai multe si divers parfumate ) ce-i drept de rugaciune am uitat dar, in compensatzie, am pus un CD cu Kenny G.( un saxofon dumnezeiesc ) M-am simtzit ca o regina dar nu ca una oarecare ci ca una flaminda asa ca, dupa baie, m-am napustit la frigider si mi-am incropit un castron mare de salata garnisit si cu ceva proteiina ( ca ma luase cu ametzeala de la foame ) asa ca am adaugat si 2 cirnatzi de Plescoi...o bunatate! in loc de turta sarata am aruncat 2-3 masline si citeva bucatzele de brinza feta ( mai sarata de atit nu se poate ) .La asa nebunie de arome doar nu eram nebuna sa astept paharul de apa din vis...mi-am turnat unul de cabernet de Pietroasele pe care l-am savurat cu ochii pe geam la luna plina ca o tipsie de aur ( poate chiar cea din tezaurul cu acelasi nume...hai ca vinul isi face efectul!!! ) Incep sa visez dar cu ochii deschisi ...Astept acum sa vina ( de ce nu ?! ) si sa coboare in balcon alunecind pe-o raza ( sau poate pe ghetza din fatza blocului ca n-a curatzt-o nimeni de 5 zile ) un zburator cu negre plete ( sper sa nu fie unul venit la ciordit... sa nu-mi sparga borcanul cu muraturi sau sa se impiedice in nisipul pisicii) . Caldura baii , savoarea paharului de vin sau poate mirajul lunii aproape ca m-au adormit asa ca m-am lasat purtata in lumea viselor ...din pacate zau daca mai stiu ce am visat...O fi venit bietul crestin cu apa dar eu ghiftuita si molesita de aromele baii si vinului habar n-am mai avut de el ...si uite ca iar am trecut pe linga soarta fara sa ajung sa mi-o cunosc !!! Asa imi trebuie daca profanez ritualul si nu respect datinile strabune!