9 octombrie 2017

la Sinaia sub umbrela





E toamna ... a mai trecut un an si e vremea mustului, a pastramei, a nucilor, castanelor si  a frunzelor ruginii ... a virozelor si a traditzionalului Congres de la Sinaia!
Anul acesta, desi mult mai devreme ca alte datzi, am prins o vreme de toamna tirzie spre iarna, cu temperaturi scazute, ploaie din belsug ( rece si zgribulicioasa ) ceatza si chiar zapada pe creste.
In hotel cald si bine dar sa nu incerci sa iesi din casa desi ... erau zilele orasului si edilii ( luatzi pe nepregatite de catre vreme ) organizasera concerte in aer liber cu lasere si artificii cit si corturi cu tot felul de producatori ( mai mult sau mai putzin autohtoni ca si marfurile lor ) : de la tzuica de gutui, caise si ...cafea la blide de ceramica in stil  maur si Gaudi. Am putut revedea si titirezul din copilarie dar si turta dulce in forma de minion !!! In una din zile lumea s-a batut pe sepcutzele Telecom si niste tricouri cam ciudate ... cu putzin noroc am pus si eu mina pe 2 plase din pinza ca tot vrea UE sa ne interzica sacosa de plastic iar  eu nu pot ramine ne dotata ca doar sint FEMEIA CU SACOSA !!!
Unde mai pui ca pt acest hapapening a fost deviata toata circulatzia, centrul orasului devenind spatziu pt : dansatori ( profesionisti si nu prea ...oricum asfaltul ud era "  numai bun "  pt street dance ) lupte de epoca ( ai nostri tot cu ai nostri,  daca te uitai la costume ... poate din clanuri rivale ) defilari de animale bizare ( Teatrul Masca) si preparate culinare si bahice ( vinul fiert fiind cel mai cautat)
In rest ... inca se mai vad semnele crizei : holul Hotelului Internatzional nu mai arbora toate candelabrele aprinse, aranjamentele florale fusesera inlocuite cu niste crini albi cam ofilitzi iar meniul ... mai mult pt vegetarieni !
Cu toate acestea m-am simtzit bine si, in ciuda racelii cu care m-am intors, am amintiri placute si ceva poze frumoase! Nu am intilnit ursul nici o parte din colegii pe care as fi dorit sa-i revad dar micile politze / hachitze / dusmanii nu dispar asa de usor ... nici macar cu trecerea anilor .