12 octombrie 2017

gindaciada




Titlul nu vine de la verbul  a gindi  ci de la mult mai oripilantul substantiv gindac ( el si totzi fratzii lui ) de care nu mai reusesc sa scap la serviciu!
Adusi probabil cu una din cutiile de reactivi din cine stie ce magazie sau depozit au invadat intregul laborator !!!
S-ar putea sa fie gindaci mutantzi de UE ( tot un fel de migratori ) pt ca refuza cu incapatzinare sa moara la repetatele stropiri cu insecticid dat de firma de dezinsectzie dar si adus de acasa ( Baygon si Regent )
Cum dai sa deschizi un dosar cum risti sa deranjezi unul...cum deschizi o cutie cum incepi sa joci step disperat sa-i nimicesti pe totzi...cum dau sa ud o floare cum vad ca iese unul din ghiveci,   suparat ca a fost deranjat si da sa o ia, cu tupeu,  pe mina mea...
Cana cu cafea sta acoperita pt a nu ii imbunatatzii consistentza, idem si geanta, bine impachetata zilnic intr-un sac menajer.
Chiar acum, cind scriu aceste rinduri, unul mic si vioi, incearca sa-si croiasca drum spre pervaz...o sa-i curm calatoria initziatica imortalizindu-l pe perete cu ajutorul unui plici cu care m-am inarmat.
Nu-i mai suport! (dar oare cind i-am suportat ??? ) Am ajuns sa ii vad si pe unde nu-s: in mijloacele de transport sau prin magazine...o adevarata fobie !
Oare ce-i de facut? daca nu o sa mai scriu  in curind...inseamna ca am fost devorata de aceste odioase insecte !!!