25 octombrie 2017

sa se faca lumina !




Daca era Lampa lui Aladin era minunat ! dar e vorba de o  banala lampa cu neon asa ca nu mi-am inchipuit ca voi avea nevoie de o adevarata  minune pt a o obtzine !!!
Povestea a inceput saptamina trecuta cind, fara atentzionare sau preaviz ( ca asa au obiceiul neoanele !!! ) plafoniera din laborator isi da obstescul sfirsit.
 Fac Referat de necesitate ( cu stupida si invechita sintagma " pt. buna functzionare a laboratorului X " ) ii dau nr. de inregistrare si il trimit la semnat.Dupa citeva ore ma trezesc cu el inapoi  pe birou cum ca ar fi incomplet...ii lipseste atasat, de la Serviciul tehnic, un Referat de constatare !
OK ! Iau referatul meu si il arunc necajita pe birou apoi, prinsa cu alte treburi, uit efectiv de el.
Ieri, vreme infecta, ploaie, nor... intuneric in laborator sa-tzi bagi degetele in ochi ... eu lipseam ( cu invoire si acte in regula ) Tragedie ! unde e  Lampa? dar Referatul ? mister si zona crepusculara ... noroc cu mobilele astea noi care au si lanterna !!!
Vin astazi la serviciu si toata lumea imi sare in cap : ce am facut cu Referatul de poveste ???
Pai nu atzi zis voi, fratzilor, ca e incomplet ?! asteptam atasarea constatarii. Cine s-o faca? pai Serviciul tehnic Departamentul de Electric in...puii mei  !!!!! ca incep sa vb ca la usa cortului.
Sun la Electric...buna ziua! buna ziua ( desi a mea nu mai era de mult buna ) si cer cu un electrician .  Aaaaaaaaaaaaa! pai stai asa ca si aici sint pe Sectoare ! Descopar cine e arondat pe sectorul nostrum si ii solicit nenorocirea de constatare ca deja eram ca o oala sub presiune .
Nu se poate ! ca o face Inginerul ...Domnul Inginer ! care vine abea pe la 9:30 ...
Incerc sa ma calmez asa ca ma asez la birou si ...ma apuc de scris acest blog ! mai am de asteptat 3 sferturi de ora ( pe putzin ) doar pina vine...si oare cite ore pina se rezolva toata panarama de poveste ?
Ce sa mai zic ( ca nici vorbe nu mai am la mine ) ...o zi buna va doresc !!!!!!!!!!!!!!

PS : gasesc un suflet caritabil ( pe " Dorel " ) care intocmeste constatarea dar epopeea mai are de strabatut un drum pt o stampila ( sper ca ultima ) de la Departamentul de Achizitzii ...oricum incepe ( cit de cit ) sa se faca lumina ... macar afara !!!