30 septembrie 2017

dileme femeiesti




Sint inglodata in dileme ...bine ca nu in datorii !!!
Saptamina viitoare are loc anualul Simpozion de la Sinaia unde ne intilnim, colegii din retzea, sa mai facem schimb de informatii  stiintzifice dar si mondene ( a se citi birfe )
Cum anul acesta e la inceput de toamna ma pregatisem si eu cu 2 rochitze mai " primavaratice " dar...vremea mi-a dat peste cap toate planurile ! M-am trezit ca sint total nepregatita vestimentar pentru temperaturi de iarna ...care vestimentatzie sa fie cit de cit si eleganta dar si calduroasa.
Gentutza nu se asorteaza cu ghetutza ... pantalonul nu merge cu paltonul ... esarfa e prea de matase, fularul e prea de lina ... bluzitza nu se potriveste cu ... frigul si tot asa !!!!!!!!!!!!!!
 De 2 saptamini cutreier prin magazine dar colectziile noi ( cel putzin la incaltzaminte ) au pretzuri prohibitive iar la hainutze am ajuns la vb mamei : pt tine e inca pe planseta designer-ului !!!
Cum o fi asa de usor pt unele sa deschida dressingul si sa-si aleaga ce vor iar eu nu gasesc nici in 3 mall-uri?
Cum or putea unele sa vina imbracate "  cum o fi " si totusi sa arate ca din cutie ?
Cum reusesc unele sa accesorizeze o bijuterie de efect si sa faca rochitza de acum 5 ani sa para ca noua ?
Nu sint o fitzoasa sau o fashion victim dar parca mi-ar placea sa fiu admirata ( fie si numai cu coada ochiului ) macar pt un element vestimentar daca nu pt tot ansamblul !
Am sa mai incerc pe ultima suta de metri poate norocul imi sare in drum cind nu ma mai astept...daca nu ?! atunci sa vedetzi exercitzii de imaginatzie si creatzie !!!