30 iunie 2017

nesufereala




Nu sufar canicula !!!!!!!!!!!!! De fapt nu stiu cine o poate suferi???
Acasa nu am aer conditzionat pt ca nici pe acela nu-l sufar asa ca suport cu stoicism caldurile ventilindu-ma si vinturindu-ma de colo - colo !!! La serviciu parca ar fi ceva mai bine dar nu am de gind sa-mi petrec weekendul la serviciu ...chiar atita insolatzie nu am facut !
Ieri natura a avut o slaba tentativa de revolta si acoperire a cerului cu nori ( de aceasta data parca imi doream si o  amenintzare cu ploaie ...n-a fost sa fie ! )  Astazi  aerul va fi din ce in ce mai fierbinte, asfaltul se va topi precum mierea ( si ce poate fi mai dulce decit un toc infipt in melasa trotuarului ?! ) creierul meu simt cum mi se dilata deja ... si asta nu inseamna ca voi deveni mai inteligenta ci mai molesita si mai iritata de tot ce-mi iese in cale ... iar mine  va fi iadul pe pamint !!!  M-am hotarit sa ma plimb toata ziua prin mall: are aer conditzionat si ...ceva reduceri ! cind obosesc poposesc linga patinuar si, pt ca nu stiu sa patinez, o sa ma racoresc cu o inghetzata!
O prietena m-a certat ca de ce fac incantatii pt ploaie cind toata iarna mi-am dorit caldura ! Fara a face filozofie asa e omu, nemultumit oricum ai da-o !!! isi doreste toata iarna sa duduie soba sau caloriferul iar vara ar prefera totusi putzina gheazta ... nu ar fi rau intr-un pahar de cocktail cu umbrelutza pe o plaja cu nisipul fin si auriu ( fara mucuri de tzigara, seminte si simburi de caise in care sa te tai in talpa ) cu briza ... cu pescarusi ... cu muzica de sezon ... cu o companie placuta .... si nu a tzintzarilor pe care evident ca nu pot sa-i sufar !!!  Visez frumos in dimineata asta ...mai bine mi-as imagina o cutie imensa  de inghetzata ( vis mult mai aproape de realitate ) ... hrana mea pe toata vara ! din cind in cind voi mai adauga o frunza de andiva sau o maslina ( nu ! nu  in inghetzata !!!  ) dar nimic mai mult ...si fructe!!!multe fructe! zemoase si reci !
   O zi racoroasa tuturor ( pe unde reusitzi sa va adapostitzi de nesuferitul asta de cod rosu ) !