2 iunie 2017

nenoroc



Astazi, de dimineatza,  in statzie la 41 ... numai fetze posomorite :
#  niste batrinei apatici care filfiiau cite o sacosa,
#  un barbat care isi aprinde ultima tzigara din pachet apoi il arunca cu naduf pe trotuar,
#  o pustoaica ce studiaza catranita ultimele postari de pe FB ( probabil ale prietenilor din Vama )
# ...si eu !
Prin fatza noastra trece un grup galagios de copii insotzitzi de niste invatzatoare ... plecind in excursie.
 Alt grup de 4 tineri cu rucsaci mari in spate opresc un taxi ...probabil spre gara.
La TV  au anuntzat gradul de ocupare pe litoral mai mare de 100 % !!!! asta n-am prea intzeles-o ... poate au mai culcat si pe balcoane in paturi pliante ?!
 Busu a mai pus si el sare pe rana anuntzind o vreme ideala pentru aceasta mini-vacantza !!!
Norocul meu ( ca sa nu ma lamentez ca nu am chiar pic de noroc in acest wiki prelungit  ) ca a venit repede tramvaiul si ... in linistea si pustietatea (  nemaiintilnite in ultima vreme ) din el am creionat in minte acest blog abea asteptind sa ajung la serviciu ca sa pot sa-l astern in pagina !
Mini-vacantza cu spor si relaxare prieteni ! ca eu...vorba cintecului :
"Cand s-o-mpartzit norocu', mai dorule,
 Fost-am eu dus la lucru...fost-am eu dus la lucru
 Mai do-ru-le !!!! "