9 iunie 2017

am tras pe nas




Azi am tras pe nas ( nu va speriatzi ... nu e vb de droguri desi ...  efectul e oarecum asemanator ) o doza mare de ...parfum de tei!
Minunatziile acelea de floricele mici si galbene parfumeaza intreaga incapere si la 2 zile dupa ce le-am cules ... si ce bine am facut ( ma felicit in gind ) ... au inceput ploile.
Ieri am avut intreaga zi o somnolentza ciudata si nu imi dadeam seama daca e de la oboseala ( cam nejustificata) de la vreme ( presiune, nori ...tot tacimul ) sau de la parfumul florilor de tei !!!
In fiecare an am acest privilegiu ( ce-i drept pt o scurta perioada ) de a avea senzatzia ca biroul meu s-a mutat intr-un  parc.
Profit din plin si, in momentele de respiro, stau si trag pe nas aroma de tei proaspat si ma apuca : nostalgia, amintirile, regretele si ... somnolentza !!!!
Cine sa mai aiba chef si de munca ? pina si toaleta miroase imbietor ... risti sa adormi ( si ) acolo !
#  sorb din cafeaua cu aroma de ... tei !!!
#  maninc un iaurt cu fructe de padure si ... tei
#  ma gindesc cite se pot face cu mierea de tei ... eheeeei !
#  fac statistici si grafice dar gindul imi zboara la dragostea din tei ! ...acum nu neaparat la baietzii de la OZON imi zboara mie gindul molesit si el de atitea miresme dar ... unde esti tu tineretze? ( cred ca si cei din formatzie se intreaba acelasi lucru ) ...in plus promit sa raspund la SMS-uri !   ( aici as putea deschide o paranteza dar mai bine o las inchisa  )
Teiul cules si pus la uscat e pt mama ( ea se vaita de insomnie )  ...eu inca ma mai  pot lauda cu un somn adinc si profund noaptea si ... daca mai trag mult pe nas aceste arome imbietoare ... risc sa adorm chiar si ziua ... cu capul pe birou !!!
O zi inmiresmata tuturor!