16 iunie 2017

dreptul la exhibitionism





Pentru cei carora nu le este prea familiar termenul :

EXHIBIȚIONÍSM s.n. 1. mania de a face exhibiții. 2. impulsie morbidă de a-și expune în public organele genitale. 3. impuls de a se manifesta în public prin acte, atitudini sau gesturi indecente, socante  [Pron. -ți-o-. / cf. fr. exhibitionnisme].

Nu despre organe si expuneri o sa pomenesc la prima ora ci de placerea " morbida " de a etala pe FB cit de mult potzi iubi TU ceva ...sau pe cineva!
Nu ma refer la modul poetic sau literar in care itzi potzi exprima patima arzatoare, suferintza, focul din suflet ...impartasind in mod artistic, cu prietenii de FB, niste sentimente general valabile . Vorbesc acum si aici de zecile ( chiar sutele ) de poze de "  cuplu fericit " cu inimioare si panglicutze roz sau rosii, cu buzitze si artificii ( ca informatizarea ne permite) in care EA scrie  :
#  eu si iubi in virful patului ! pupici! ( ea fardata si aranjata,  el amaritul abea trezit din somn)
#  eu si iubi la masa / la cafea! pupici! ( nu conteaza ca in fundal se vede chiuveta plina de vase nespalate )
#  eu si iubi al meu la coada la Lidl ! pupici ! ( uite-l ce vinjos e de cind a tras de fiare, cum impinge el cosul mai ceva ca Schwarzenegger )
...in tramvai, in masina lui, linga masina bengoasa a altuia, linga un pom, linga alt pom, linga usa din baie ! pupici ! si tot asa...atzi  prins ideea.
In toate aceste cazuri " organul"  expus in public si pt public este numitul  "iubi" sau, de la caz la caz, inima domnisoarei !!!
Exista evident si varianta masculina in care scrie EL:
#  mi-am luat motor ! ( figura brava linga o motocicleta cam blurata pt a nu se vedea ca e la mina a 2a, chilipir )
#  mi-am schimbat masina ! ( idem ca mai sus)
#  mi-am gasit marea dragoste ! ( el si o anume ea - chiar daca azi una iar mine alta -  agatzata languros ca o liana de git, de mijloc, incolacita de bratz )
De aceasta data "organul" chiar este " barbatzia" ... pt ca poate, pt ca are, pt ca valoarea mea-valoarea mea !
Pina la urma nici n-ar deranja fff mult, in mare parte FB-ul pe asta se bazeaza, sa aratam ce avem si cu ce ne mindrim ...problema incepe atunci cind, din invidie ( ca e omeneasca) din rautate sau pur si simplu de distractzie incep comenturile rautacioase, acide, veninoase ! Se arunca cu vorbe, injurii, mahalagisme, abea la final, dupa epuizarea intregii munitzii,  se da " block " .
Traiasca FB pt ca ne-a pus la dispozitzie libertatea de a ne exhibitziona in public ( mamaaaaa cit public !!! ) fara a ne mai simtzi anormali.