5 iunie 2017

limbi








Miine, martzi, la serviciu, o sa dau colegelor niste limbi … de pisica … de la BZ ( se mai numesc si paleuri … sper ca nu v-a zburat gindul in alta parte !? )

Parca le si vad cum vor sorbi cu nesatz din acea neagra, fierbinte si tare cafea  apoi vor lua in gura si cite o limba … de pisica … de la BZ ! si vor ofta aproape  orgasmic satisfacute ca incep dimineatza atit de placut !

Aceste limbi se topesc in gura … sint un deliciu ! o nebunie ! merita incercate macar odata in viatza …chiar si cind te afli la cura de slabire ( nu ca nu ar ingrasa, sa nu avem vorbe la proces ! dar extazul compenseaza pacatul )

Cind v-am mintzit eu pe voi ?



PS : aceste rinduri sint scrise de pe mobil, eu aflindu-ma in tren…in stinga mea stind o domnisoara care a vorbit non stop timp de 2 ore la mobil ( mamaaaa ce baterie are !!! dar si ce limbaritza !!! ) iar in fatza mea o cucoana care a mincat la un moment dat 2 sandwich-uri cu parizer si usturoi, moment in care am regretat ( printre putzinele datzi de altfel ) ca nu am si eu carnet de conducere si masina …