12 mai 2017

despre preteneala





Dimineatza ... ceva mai cald ca ieri ... tramvaiul 41 cam gol ...
 Linga mine 2 fete ( la cit sint de fardate nici nu le pot ghici viirsta )  vorbesc despre prietenie .  O dezbatere fara sfirsit ( si fara inceput...si fara contzinut ) in care hai sa ne facem ca vorbim si noi ceva pina la scoala .  A reusit totusi sa ma puna pe ginduri...sa ma intreb citzi prieteni adevarati am eu oare ?????
 Pe FB pot, la orice ora, sa-mi fac prieteni fara numar !!! fara numar !!!!!dar am refuzat acest lucru si am ales doar citziva cunoscutzi ( majoritatea virtuali ) din care putzini se pot numi chiar prieteni. Sincer ii invidiez pe cei ce pot tzine aproape 1796 ( e doar un ex ...minor ) de cunostintze adunate ( uneori  de-a valma !!! )  Crezusem ca acceptul se da mai greu dar nu : stau cumintzi alaturi  Klaus Iohannis si  Ion Iliescu fara probleme ! ( sau poate ca ei  nici nu stiu )
Uneori potzi ajunge sa-tzi ceri si tzie prietenia din disperare de cauza ...cum se mai intimpla si sa itzi dai singur LIKE !
 Acum incercam sa-i numar pe cei cu care chiar am ceva in comun...ceva de discutat, de comunicat...ceva de birfit de dezbatut de contrazis sau de plins... La bilantul acesta  am ajuns la concluzia ca pot spune cu mina pe inima ca in ultima vreme am mai adaugat citziva !!! dar am si sters multzi...
Stind  cite 7 ore / zi // 5zile / saptamina  alaturi de colegi ( de zeci de ani ) care insa  nu au reusit sa-mi fie pe lista ( cu atit mai putzin aproape de suflet )  ma gindesc si ma socot  cite sensuri poate avea cuvintul " prieten "  ? Sau e doar unul ? cel adevarat !

PS: nici pe departe aceste rinduri nu se vor un studiu, nici o filozofie,nici macar o marturisire ci doar o asternere in pagina ( virtuala ) a unor ginduri care nu-mi dadeau pace