1 august 2016

ar trebui







Ar trebui sa fie un blog vesel, luminos, roz bombon...mai ales ca sint in concediu. 
Daaaaar ( de ce toate mi se intimpla numai mie ) de 3 zile  netul nu mai merge ( toropit de canicula dar si de incompetentza providerilor ) si sint doar pe stick ( chestie fff enervanta pt ca are viteza melcului) 
Orizontul e mult  mai innorat ca afara ( unde e senin sticla ) iar majoritatea prietenilor sint plecatzi in vacantza  sau toropitzi de caldura pe la servicii! 
Inspiratzia e si ea la pamint ...iar din cauza secetei pamintul a cam crapat ...in curind o va face si asfaltul...sau asta se gelifica ? 
Imi fulgera o idee sau poate doar tunetul ( provocat de rasturnarea unui tomberon din spatele blocului )  a fost insotzit de un flash ?! Pe cine ce ar mai putea interesa ? mai bine ma apuc de zugravit bucataria !!! ( chestiune programata si anulata sau aminata la infinit ) 

 Stie cineva un meserias bun rau ??? Am auzit ca au tot felul de instrumente pe care le minuiesc cu mare dexteritate si ...cite un trafaleeeeeet !!! da sa vezi ce bidinea si ce adezivi de nu te mai dezlipesti de asa lipeala daca luam in calcul si paleta cromatica a ...ochilor sau bogatzia de pete de pe salopeta...deja nu-mi mai pot stapini nerabdarea. Iar, de caldura, precis va zugravi la bustul gol....ca in reclamele apetisante de la TV in care cu ochii la " zugrav " uitzi ca reclama e la aparate de aer conditzionat sau aspiratoare.
Deci mi-am gasit de lucru ...macar cu mintea ( ce-i drept cam incinsa )   

PS: acest blog nu este o reclama la Dedeman ( dar poza mi s-a parut haioasa) totusi daca firma se sesizeaza...poate trimite la mine acasa o echipa bine dotata !