4 august 2016

plimbind o vinata prin mall



Ghinionul  " micului " mall Plaza a fost acela ca niste edili ( fara cap si doar cu interese )  au lasat sa se construiasca, la numai 2 statzii de tramvai departare, marele mall Afi care pur si simplu l-a sufocat.
Intrat in renovare si rebranduire a fost din ce in ce mai rar ales de catre mine ca loc de plimbare si cumparaturi( desi imi este chiar in drum )
Aflata in vacantza ( ceea ce presupune mai mult timp de relaxare dar si de shoping ) am plecat intii catre piatza de unde, dupa ce am ravasit o intreaga gramada de vinete, am ales una ( pe cea mai frumoasa !!! ) ca mai mult n-am rabdare sa stau cu aragazul deschis si sa coc.
Vinturind eu vinata in sacosa m-am gindit ca e prea devreme pt intors acasa dar prea cald pt o plimbare in parc asa ca am decis sa vizitez mallul Plaza...si m-am dus.
In primul rind ca nu am mai recunoscut intrarea...si ma mindresc cu o memorie vizuala destul de buna...apoi magazinele nu mai sint aceleasi ( firmele mari au migrat alaturi, unde si vadul e mai mare) Se schimba in draci gresia ( oare cea veche se tocise ? ) vitrinele si amplasamentele. Pe etajul cu bunatatzi d'ale gurii am cautat cu disperare Spring-ul ( brusc imi lasa gura apa dupa niste frigarui) desi pe aplicatzia de pe mobil figura in incinta...in rest mese rare imprastiate intr-un spatziu ce da impresia de pustietate.
Daca de mincarea dorita n-am avut parte macar o toaleta speram sa fie pe fiecare etaj...si uite ca nu e ( sau nu am mai putut eu rezista sa fac un control amanuntzit prin toate cotloanele ) Dupa ce am coborit la parter unde o femeie de serviciu ( care proptea usa )   m-a anuntzat ca e in renovare si functzioneaza doar cea de  la etaj am incercat sa urmaresc niste semne sau indicatoare dar singurele erau cele de incendiu. intr-un final, intrebind o vinzatoare de la Zara ( care credea ca are parte in sfirsit de o clienta in pustietatea magazinului cu ecou ) am ajuns !!! Eeee o adevarata incintare : cu usi de sticla ( la care reusesti cu greu sa fixezi dispozitivul de inchidere fara sa-tzi strivesti degetele ) cu parfum de iasomie...si cu niste adapatori ( ca a chiuvete nu semanau ) cam incomode si stresante... dar poate sint eu prea circotasa.
Am incercat sa probez niste sandalutze la ( nu mai dau nume ca nu merita reclama ) dar sacosa mea cu vinata nu inspira incredere de clienta serioasa asa ca cele 2 tinerele ( oare cum isi justifica salariul ? ) nu au catadixit sa ma bage in seama. Alaturi, in cabina de proba unde voiam sa vad cum mi-ar sta cu o bluzitza  argintie ( in trend ) din noua colectzie nu am avut unde agatza sacosa cu vinata !
In rest ...vitrine pline de afise cu reduceri  ( mincinoase ) sau cu afise de RENOVARE... asa ca am considerat ca m-am racorit destul si ca tot mai bine e la Lidl ( de unde am si plecat o ora mai tirziu cu 2 sacose pline !!!de bunatatzi !!! si chilipiruri !!!
PS: acest blog nu face reclama sau antireclama nimanui ...sa fim bine intzelesi ! chiar daca asa pare .