18 august 2016

terorista si gogonelele




Ma intorceam ieri de la munca  ( obosita, nadusita ) cu ce altceva decit tramvaiul 41 !!! Evident ca nu are aer conditzionat  sau si mai bine  spus nu are aer nici pt respirat ...din cind in cind tragi pe nari o picla groasa si probabil toxica.
La un moment dat se elibereaza un loc asa ca am sarit ca un arc sa il ocup ... apoi m-am scurs pe scaun cu toata energia secatuita de efortul facut.
 Privind in jur, sa vad daca  manevra mea tactica a fost condamnata / comentata de cei 2 barbatzi cu care concurasem la acel scaun, zaresc sprijinita de perete o sacosa ... si nu oricum ci plina ... si nu cu orice : pareau  niste formatziuni rotunde ( grenade? drone?  bombe ? ) ... cel mai posibil mere sau gogonele !!!
De ce ar uita cineva in 41 o sacosa cu gogonele? In ce scop mirsav ar putea strecura cineva printre ele un dispozitiv  care sa faca BUM ! ? Deja eram isterizata ( noroc cu caldura care m-a oprit sa tzip )  Bine ca nu am inceput sa ma agit si sa creez  panica in jur pt ca ... s-a dovedit o  alarma falsa !!! O babutza,  care si ea se repezise sa ocupe un loc, a lasat sacosa geamana pe scaun si s-a intors sa-si recupereze gogonelele.  Caz rezolvat !!!
Stateam eu si ma gindeam ( ca posesoarea panicoasa de sacosa zilnica ) cit e de simplu sa fii terrorist...cit de usor potzi daca  vrei...si cit de isterizatzi am devenit noi...ce sa mai vorbim de cei din tzarile in care chiar au avut parte de astfel de " surprize "  sinistre  si atroce !
Fitzi vigilentzi !!!