23 august 2016

exercitziu de imaginatzie





 Stind astazi ( martzi !!! ) in 41 pe scaun ( cu nasul spre geam ...cit mai departe de o sursa neidentificata de miros rinced ... dupa ploaie mirosurile sint exacerbate ! ) ) am recurs la  un exercitziu de imaginatzie : am incercat sa-mi dau seama  cum ar fi viatza ( mea ) daca toata lumea ar fi de acord cu mine ... m-ar aproba la nesfirsit ... m-ar aprecia ... m-ar lauda ... m-ar iubi !
Apoi am incercat sa-mi imaginez cum ar fi daca mereu ar trebui sa ripostez, sa contrazic ( ceea ce se intimpla destul de des) sa ma lupt pt a dovedi, a infirma, a convinge...
Nici una din ipostaze nu mi-a placut !!!!
E obositor si plictisitor sa fii mereu cu zimbetul pe buze, sa te imbraci in roz, sa ai miere pe limba...
E lafel de obositor sa fii mereu cu sabia scoasa din teaca, cu ochii in 14 sa nu fii injunghiat pe la spate, incruntat ca sa pari mai fioros, rastit ca sa inchizi guri prea slobode, dur ca sa te impui...
E de preferat sa ai in preajma oameni ( sau sa cautzi compania acelora ) care itzi impartasesc cit de cit ideile si rezoneaza cu tine ...nu itzi tin mereu isonul dar cu bun simtz si / sau umor stiu sa convietzuiasca alaturi ...
E de preferat dar nu si mereu posibil ... ma refer la lumea reala ... in ce priveste virtualul ...aici se poate orice!!!

Noroc ca a trebuit sa cobor altfel cine stie la ce concluzie filozofica ( doamne fereste ! ) ajungeam intr-o zi de martzi ! 
Partea buna :  am bifat  un ceas rau : cel cu mirosul !!!
Partea proasta : au mai ramas inca 2 si abea incep ziua de munca !