9 august 2016

martzi... din prima...



Stitzi cum e prima zi de dupa concediu ? si mai pica si martzi...cu 3 la puterea n ceasuri rele !!!
Toata lumea a vrut ceva de la mine si nu voia azi, acum !!!  ci, daca s-ar putea ( si uite ca nu se poate !! mai draga  )  ieri pe vremea aceasta !
Dupa ce ca a trebuit sa ma trezesc iar devreme si sa ma decid, pe ultima suta de metri,  daca imi iau ochelarii de soare sau umbrela,  a mai intirziat si prietenul meu 41...iar statzia autobuzului 300 ( la care cobor de atitzia ani ) s-a mutat ( fara sa ma anuntze )
Ajunsa la birou brusc inima mi-a crescut la gindul : cit sint eu de indispensabila ?! tot  brusc mi-a scazut... readucindu-mi aminte ca lucrez la stat deci nu pot cere o marire de salariu pe acest motiv!
Mi-a crescut si tensiunea ... noroc ca o am mica ( si sint femeie deci acest lucru e de bine ! )
Mi-au mai crescut si nervii pt ca puzderia de maruntzisuri ce urmau a fi rezolvate de catre mine s-ar fi putut rezolva si in lipsa mea.
Tot brusc dar de aceasta data pe invers,  adica mi-a scazut,  entuziasmul...si venisem de acasa cu o pofta de munca...aici sa nu ma credetzi 100 %
Pina la sfirsitul programului am reusit sa le rezolv pe toate in proportzie de 97,5 % ( ca si miine mai e o zi ) dar nu si sa-mi termin cafeaua...care, saraca, a reusit sa se raceasca pe birou la 35 de grade la umbra ( ca in 2 saptamini,  cit am lipsit,  aerul conditzionat nu s-a montat singur ) ...probabil tot pe mine ma asteptau sa mi-l montez !
Sper ca voi, prietenii mei virtuali si reali atzi avut o zi mai buna...ceea ce imi doresc si mie in continuare !!!