6 decembrie 2015

ghetutze mincinoase







Noaptea asta am avut un vis ! Se facea ca dimineatza voi gasi in ghetutze ( lustruite de seara si aliniate cumintzi la usa ) un ...” te iubesc “ !!!

Acum e dimineatza si ...nu stiu daca sa ma incaltz sau nu ... de teama sa nu strivesc un  sarut ratacit ...
Mi-am luat inima in dintzi si am inceput sa le scutur : 
#  au cazut niste bomboane si niste amintiri dulci / amare ... printre ele erau si citeva sarate ( probabil ratacite  de pe  la mal de mare ) 
#  au cazut niste portocale cu aroma si parfum de sarbatori fara tine ( mereu fara tine ) ...
#  o banana si 2 kiwi pe care le-am luat in mina si le-am privit ... un gind pervers m-a strapuns ... oare cu ce seamana o banana si 2 kiwi ??? 
Zimbetul a durat doar o clipa ... nici urma de “ te iubesc “ !
Mai era rezemat alaturi un calendar ( NU ! nu unul bisericesc  !!! ) probabil un semn al trecerii timpului ... sa nu uit ca nu mai sint ( chiar hihihi ! ) o fetiscana . M-am bucurat ... macar acesta era cu pisici !

In rest ... si in concluzie ... nu-mi ramine decit sa imi bag picioarele ( cum am eu uneori obiceiul ) in ele de ghetutze mincinoase dar si in ea de viatza  amoroasa  si sa concluzionez sec : de cele mai multe ori visele ramin doar vise !!!!!!!!!

PS1 : pt a nu avea vb la proces marturisesc ca am avut ca surse de  inspiratzie : un filmuletz de pe net ( cu reclama la fructe )   o poezie de Nichita Stanescu dar si … sperantzele mele desarte.

PS2: evident ca  te iubesc si pe tine Mos Nicolae ... asta ca sa pui o vorba buna la Mos Craciun ...mereu mai exista un dram de sperantza ( chiar si in iubire sau mai ales cind e vorba de ea )

 Si sa nu uit : VA IUBESC !!!  ( pe voi, ghetutzele mele mincinoase,  dar si pe voi prietenii mei  dragi )